RSS

celoteh 88:

14 May

assalamualaikum wbt,,

huuu rasanya lum terlambat aku nk wish mother’s day kat semua ibu2, mama2, umi2, emak2, mami2 kat seluruh dunia..uoll’s mmg hebat! mmg cantik..dan mmg menawan!…so kalini mau tulis post sendu nok!

ye aku masih beruntung dlm umur aku 32 thn ni aku masih lagi ader mak yg sentiasa amik tau pasal aku..huhu kekadang tu ader gak geramnya kan..tp selagi mak aku masih hidup kat dunia ni..selagi tulah aku sayang giler kat mak aku..terima kasih mak sbb jadik saya seperti sekarang..mungkin ader yg menguris hati mak..mungkin ader merisaukan ati mak..,mungkin ader merajuk ati dgn saya..ampun mak..saya nk mintak maaf segalanya…sob sob sob… percayalah mak..kadang mulut je yg ckp..mulut je meneking..mulut je kata benci..tp dlm hati saya..maklah segalanya..maklah sy meluahkan..maklah sumber kekuatan saya..huhuhu sebak siot!

tuk mak..sy doakan agar mak sentiasa dilindungi olehNya..diberi kekuatan untuk menghadapi segala onak dan duri..ketepikan kata org mak.!.saya doakan mak sentiasa sihat sejahtera..agar saya ader teman tuk berbicara..ader teman untuk bertanya..dan ader teman tuk picitkan badan2 saya…huhuhu terima kasih mak..terima kasih dan terima kasih…saya masih lagi nk peluk mak kuat2..cium tgn mak..cium pipi mak..saya xtau cmner sy nk hadapi kalau mak da xder lagi…kuatkah saya nnti mak? sebak thp gaban ni weh!!!

sayang saya bukan dihari mak sedunia ni..tp sentiasa mak..sentiasa…seperti mak sayangkan saya tiap2 hari…tuk mak selamat hari ibu..hanya doa dan kasih sayang buatkan hubungan kita erat selama2nya…terima kasih mak! i lebiuuuuuuuu….

keranamu diriku menjadi manusia biasa…sob sob..( * sama x muka muka kitaorg? )

love : ahcikaddalicious…

 
1 Comment

Posted by on 14 May 2011 in layan blues, ucapan

 

One response to “celoteh 88:

  1. sue sakarnor

    14 May 2011 at 2:35 pm

    eh eh! assalamualaikum makcik 🙂

     

Leave a comment