RSS

Daily Archives: 4 May 2011

celoteh 86:

assalamualaikum wbt,,

ok entry kalini aku nk mbebel sikit, harap maaf ye klau ader yg terasa..aritu aku mbebel pasal pakai buang kn tp kalini aku cm menyampah plak ngan budak2 skrg ni.. cuba berlagak matang dan pandai dlm menangani masalah yg remeh temeh.. alahaiiii ..

biasalah nama pun budak2 jd bila gaduh mulalah nk salahkn org tu org ni.. klau ckp tu rasa diri paling pandailah bak kata nasihat org lain da xperlu.. semua keluar dr mulut tu betul tanpa memikirkn kesan yg akn dtg…agaknya aku masa budak2 cmni kot perangainya.. huhuhu tp klau menyumpah2 org masa zaman aku budak2 tu mmg xder.. so perkataan s**l,b***h..dan seangkatannya agak haram nk sebut oii..

well mungkin org muda jd darah tu tgh panas.. so bila tersentap mulalah baran, mgamuk.. tp pastu bukan main lgi maafnya.. hurmmmm.. cuma pesan aku ingatlah dan pikir sedalam2nya klau nk mengamuk.. perlu ker hal yg sekecik dibesar2kn sampai org yg xder kene mengena pun tau apa yg berlaku.. alahaiii masa ni mmg terserlahlah kebodohan kita yg xdpt mengawal perasaan.. sampan boleh ditarik.. klau kata2 boleh men chop2 tarik balik? renung2knlah..

mau beransur dulu..daa

love: ahcikaddalicious..

 
Leave a comment

Posted by on 4 May 2011 in celoteh x sudah2