RSS

celoteh 91:

28 May

assalamualaikum wbt,,

lama gak ek aku x post kebebelan aku kt dlm ni..xsempat aa walupun setiap hari ader je menda yg berlaku kan..huhuhu so nk kata idea xder tu hurm mmg ada cuma masa nk menaip ni xberapa nk ada..

dlm beberapa hari ni byk betul nk kena buat..turun naik bank..keluar masuk workshop ( teman je pun )..ada aktiviti bersama kawan2..kadang sampai sakit2 kaki..maklumlah bdn xberapa nk kuat tampung kaki ni aa..oh ye..dlm 2-3 hari lepas aku dapatlah anugerah pekerja cemerlang..huhu cemerlang ker? apa2pun terima kasih atas kepercayaan org2 yg berkenaan..mudah2an lepas ni makin bertambah cemerlang hendaknya..hihi mlslah nk post gmbr masa kt majlis tu..malu ai..

ooo lupa plak..betul ker kadang gurau2 aku ni agak nmpk kuang ajar? maybelah kot sbb ada gak yg mudah terasa kan tu yg tetiba balas balik marah n kutuk aku bagai…siap mencarut lagi? ha3 sian aku tgk org cmtu..jentik sikit je..meluapnya kalau boleh satu dunia nk ditunjukkan..nk pertahankan dirilah tu? aku x layan org2 cmtu sbb kalau dilayan makin melarat aa..org bijak bukannya dimulut tp di akal oii…gasaklah ko kiah..kalau kecerdikkan ko kat sampai situ je…

oklah mau beransur dulu..karang sambung dilain masa daa…

 

love: ahcikaddalicious..

 

 
Leave a comment

Posted by on 28 May 2011 in sembang-sembang

 

Leave a comment