RSS

celoteh 72:

04 Apr

assalamualaikum wbt..

ayakkkk…owh nmpknya semakin merundum carta aku sejak da tukar link ni..ni nk gembira ke sedih..hahaha sbnrnya mmg tu yg aku nk kan? terbalik2..yelah aku ramai follower pun bukan dpt duit cm kat blogger lain tu..dah tu wordpress ni hanya tuk org2 yg x rambang duit cm aku ni kan..hahaha cm poyo..

ohh agak x berapa lama nk post menda2 kt sini aduhh jiwa da semakin jauh sejak internet kena blok kt opis yelah opis kan tempat inspirasi bergosip..hal tu tau hal ni tau..hehe so bila da pi balik pi balik kerja cerita2 sensasi cm da terkubur plak…sampai umah pun pc kena kongsi..sib baik ader wifi leh aku jahanamkan iphone en asben..hua hua tp iphone kan bukan ipad ke atau samsung galaxy tablet..so agak terhad nk tgk puas2 atau menaip blog kat situ…dahlah jari jemari ni pun gegebu yg amat..so pepahamlah je kan…

ok ( kali pertama )..alkisahnya aku ni bukannya kaki pengisah sgt ngan perangai org ni..kalau zaman mudo2 mmglah aku agak bengkek ngan org2 yg berlagak x kena tempat ni..mmg kena kutuk aku aa tp bila da umur semakin tahun semakin byk so perasan bengkek tu aku kurangkanlah kira amalan sabar tu jadik bestfren aku skrg ni..yelah layan org yg xberapa betul sgt pun bukan ada faedah lagi rambut gugur adalah..org punya hal x pasal2 aku botak plak..tp baru2 ni aku terkena ngan gak ngan org yg sombong dan masam muka tanpa motif..apa jadahnya ni..aku pun bukan hadap sgt nk tersengeh2 kat org tu tanpa motif kan..tp tindakan refleks semulajadi aku bila bertembung or tertengok org..mmg bibir mungil nilah yg automatik tersenyum ( akukan manis orgnya..)..aku pun x sedar yg aku tersenyum manis..tp org ni bukan main berpaling muka lagi..ek elehhh..eksyenlah pulak…kalau x nk senyum lebar pun xyahlah paling muka..apa motif ntah..

ok ( kali kedua)..aku pun bukannya pernah ckp malah mmg x pernah sentuh membatalkan air semayang aku kat org ni..cuma perasaan hormat tu adalah kan..tp bila dok asik2 paling muka je bila terserempak..ermmm maaflah pasni mmg aku xbuat tindakan refleks semula jadi tu lagilah..baik aku senyum kat org yg senyum dulu kat aku..sekurang2nya org bersedekah kita menerima..hehe betul ker ni? bila pikir2 yelah aku ni bukan seangkatam malah xlarat untuk diangkat dgn org yg paling muka tu..gasaklah ko kat situ ..aku pun xpernah nk menyusahkan dia..ader aku heran?

tp kan perempuan ni  lebih banyak tersenyum dibandingkan lelaki, so ada apa hal?  hey tau x orang yg suka senyum ni  akan kelihatan bertambah cantik dan bersinar.. tu yg cepat jodohnya sampai drp org yg berpaling muka..kah kah kah..ok ok mau beransur dulu daa…

 

love: ahcikaddalicious..

 

2 responses to “celoteh 72:

  1. sue sakarnor

    5 April 2011 at 7:22 am

    oooops!!!

     
    • ChikAdda

      5 April 2011 at 8:15 pm

      yee.. terasakah anda? huhu

       

Leave a comment