RSS

celoteh 68:

28 Mar

assalamualaikum wbt,,

Tahniah bg uolls yg dpt baca post aku arini..sbbnya..hehe aku da tukar title link blog aku..puas ati aku..alasan yg x berapa nk logik dr aku ialah aku rasa ader silent viewer yg sengaja nk tau celoteh aku kat sini..well aku tau aku pun bukannya ader apa yg hot2 sgt nk celoteh kat sini..cuma agak rimaslah sikit ..walaupun aku patut bangga aku ader peminat yg x bertauliah yg mencanakkan graf blog aku…gasaklah situ aku nk sambung cerita aku berkursus di Lumut sbnrnya ni..dah dah meh scroll ke bawah…

hehe baru aku tau kat Lumut tu sbnrnya ader tempat yg mmg gojes nk dipandang..aku ingat just kedai2 jual ikan kering, ikan bilis dan seangkatan dengannya..salah satu tempat yg bikin stim mata ialah kat MArina Jetty..fuhh best giler permandangan kat situ..layan angin pantai lagi..mmg syahdu dan romentik aa sapa yg gatal2 nk duduk berdua2an kat situ…

huhu ini eksen je jalan2 kat pelantar tu sbnrnya dlm ati cuak weh..takut pelantar tu x berapa kukuh menampung badan aku yg tough ni..huhu so balik2 kat situ je garis penamat nk posing..hehehe…

fuhh mmg syok aa baring2 ditampar angin pantai yg sepoi2 tu..kalau x pikir mkn mlm free kat hotel masa tu ..mmg nk je duk mengadap matahari terbenam..huhuhu agak diperhatikan di sekeliling mmg tempat sini jadik tumpuan couple2 berdating dan juga mamat2 mengusha aweks yg control cun..

oh ye..lupa plak kalau nak tau Marina Jetty ni salah satu alternatif ke pulau pangkor tu..kalau tgk dr sini yg bukit2 tu lah pulau pangkor..aku x kesana pun yelah sbb masa x mengizinkan..dan x silap aku jugak Marina Jetty ni kira jetty baru yg dibina kat Lumut ni..sbb tu view kat sini masih ‘fresh’..

huhu sila jgn gelak dengan aksi2 wajib kami bila berada dimana2 sahaja perhentian..ini tandanya kami gembira loor..hehehe apa2pun terima kasih pd pihak pengurusan opis aku yg sudi meletakkan aku antara peserta kursus di lumut kali ni..psstt ini 1st time aku sampai lumut loor tu yg melompat x hingat..huhuhu ok harap uolls jadikan Lumut sebagai salah satu destinasi percutian korank…

mau beransur dulu..daa

 

love : ahcikaddalicious..

 
2 Comments

Posted by on 28 March 2011 in gambar, jalan2, sembang-sembang

 

2 responses to “celoteh 68:

  1. azlina.azhar

    29 March 2011 at 8:31 am

    cayah lah…aku pun xjumpa view cantik ni..pegi tapi x dpt view nih..siut jer..

     
    • ChikAdda

      29 March 2011 at 1:47 pm

      hua hua..cntik kan..kira berbaloi aa pegi sesekali terus dpt view cntik..jgn jeles..karang pegi balik ke sana..hehehe

       

Leave a comment