RSS

celoteh 65:

18 Mar

assalamualaikum wbt,,

lagi lagi dan lagi post basi..

ok 16/3 aritu aku telah diarahkan tuk pegi satu majlis sambutan maulidur rasul di kediaman rasmi Perdana Menteri.tergamam seketika kemudian teruja..bukan selalu dpt peluang nk masuk kediaman rasmi PM kan..jadi bagi mereka2 yg telah diarahkan tu kami dikehendaki berkumpul di bangunan C1 untuk naik bas JPA..marilah kita beramai2 merombong ke umah PM yek..

sampai2 je  sana…hanya dlm hati je menjerit wowwww…karpetnya sungguh lembut, lampunya..kilatnya lebih drp brooch aku..bersih sesangat rasa mcm habuk pun malu nk menempel kt situ..masa tu da rasa amat bersalah sbb pakai baju kerja yg xberapa nk lip lap..kasut pun alamakk buruk bebenor..tp pikir2..pakai lawa2 pun ader org perasan ke..hehehehe..nk sedapkan ati je ni pun..

alhamdullilah majlis maulidur rasul berjalan dengan lancar,dpt jugaklah tgk secara dekat isteri PM, isteri2 menteri yg lain, sultanah pahang serta kaum kerabat beliau dan juga kumpulan mirwana..( sweet aa muka dorang ni ) tp paling best mestilah dpt jumpa dr fadilah kamsah…huhuhu…terima kasih daun keladi atas jemputan tuk menghadiri majlis yg separuh protokol ni..hehehe

sblm tu..aku dpt jugaklah cenderamata buat kenang2an..aku sharekan tuk sesapa yg xdpt pegi tu..haahaha saja nk bg uoll’s jeles ngan aku…

aku kasi close up lagi..ahhahaha

huhuhu…cukuplah..mau beransur dulu..daa…

 

love: ahciksue…

 

 
Leave a comment

Posted by on 18 March 2011 in jalan2, sembang-sembang

 

Leave a comment