RSS

celoteh 51:

02 Mar

assalamualaikum wbt,,

hurm kepala agak biol2 sikit arini..masih terasa sengal2 akibat megren ari minggu aritu agaknya..loorr ni plak pn su cuba mengetag aku nmpknya..tgk2 apa benda dia nk tau sgt ni pasal org lain..hahahha..layannn

1. Bekas kekasih saya adalah:

seorang lelaki yg xberapa kacak …

2. Saya sedang mendengar :

bunyi vakum yg bikin kepala berdenyut2 dan jiwa memberontak!

3. Mungkin saya patut:

kuruskan bdn aku sikit sbb byk suar da x muat..huhuhuhu

4. Saya suka :

patah2kan jari jemari sampai bunyi…yeahhh

5.Sahabat-sahabat baik saya:

aku bertuah dikelilingi org2 yg baik dan yg sudi berkawan seikhlas dgn aku…TQ Fren! **ditujukan sapa yg terasa baik ngan aku..hahaha

6.Saya tak paham :

soalan yang dijawap dengan soalan balik..WTH?

7.Saya kehilangan:

hurmmm…aku kehilangan shape badan aku mcm masa dizaman kegemilangan dulo2..hehehe

8.Ramai yang berkata :

kata kat sapa sbnrnya ni? ok ramai yg berkata aku cantik..hahahahha aku xtau nk jawap soklan ni..conpius..

9.Makna nama saya :

“cahaya syahid “…alhamdullilah…

10.Cinta itu adalah :

Secara semulajadi dtg perasaan suka meluap2 sampai tido x lena, mkn bertambah2,kencing x lawas..sbb sibuk lari2 dgr bunyi tepun..ingat sang jejaka tepun padahal org bank tepun ckp istallment tunggak sebulan..hahaha

11.Di suatu tempat, seseorang sedang:

buat kerja diwaktu rehat, aku plak sibuk menjawap tag yg berjela ni..hohohoho

12.Saya akan cuba :

menahan sedaya upaya bila rasa nk terkentut time nk sembahyang…ehh tak2..nk tukar statement..sy nk cuba buat cupcake! ok pasti.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :

betul2 lama kot..hehehe

14.Telefon bimbit saya :

ala ko saja je kan soklan ni….aku ader tepun SE c510 yg ader baki prepaid rm2.15.

15.Bila saya terjaga dari tidur :

termenung jap ,,mengeliat terus bangun pi bilik air..

16.Saya paling meluat apabila :

org yg sengaja buat gaya GEDIKS..harap maklum !

17.Pesta/Parti adalah :

makan2, gelak ketawa, ramai orang, bersepah dan penat !

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

arwah BUBU aku..huk huk bela dia dr kecik sampai buncit wooo

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

24-25 tahun..jadik pilihan jejaka2 di luar sana..ahaks!

20.Hari ini :

byk keja sikit termasuk menjawap tag ni..

21.Malam ini saya akan :

layan movie kat HBO..en asben kuar berjimba2 ngan boy fren..

22.Esok pula saya akan :

Jadik Ajk kecil mesyuarat agong puspanita kat JPA..lalalalala apa yg aku leh buat ?

23.Saya betul-betul inginkan :

Anak..huk huk huk

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

biasa je..sama seperti hari2 biasa xder pun perubahan..alhamdullilah…

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :

ermmmmm dua2 aku pilih..yeyeh..

26.Makanan Barat atau Jepun :

DUA2 lagi aku pilih..hahahahaha

27.Bilik yang terang atau gelap:

bergantung pada situasilah..nk membaca xkan nk pilih bilik gelap..lain aa nk buat projek ke hapa..hahahaha…bala bala..

28.Makanan segera adalah :

beratur panjang,hulur duit terus dapat..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

AAA…..??

30.Siapa yang anda nak Tag?

inaazhar dan sekutu dgnnya..lalala

 

ok pn su..harap anda jgn geleng2 kepala lepas baca ni..hehehe beransur dulu daa…

 

 

love: ahciksue…

 

 

 
4 Comments

Posted by on 2 March 2011 in gila gila, tag kengkawan

 

4 responses to “celoteh 51:

  1. sue sakarnor

    2 March 2011 at 4:59 pm

    sabar je lah!

     
  2. AhcikSue

    5 March 2011 at 1:18 pm

    menjawap tag kan..hehehe

     
  3. AiluJ N. Asotrap

    5 March 2011 at 1:53 pm

    sayu dgn jawpan yg satu tu

     
    • AhcikSue

      6 March 2011 at 9:33 am

      huhu..sbb ex buat ati aku luka ..

       

Leave a comment