RSS

celoteh 3:

04 Jan

assalamualaikum wbt,,

nahperlah 2-3 hari mimpi yg pelik2..nk dapat rezeki durian runtuh ker? ahaks..mungkin fikiran aku sekarang ni merewang kemana2 kot..byk menda nk buat..sampai xtau nk mulakan yg mana..cehh cmlah busy sgt..

tik tok tik tok..

akan dtg nnti aku ngan kengkawan masuk treasure hunt putrajaya..hua hua boleh ke x boleh ni..arghh gasaklah hanya tuk suka2 dan cari pengalaman..tp kalau terMENANG..hahaha…melompat cm gaya kat bawahlah nmpknya…

                                                   

insy..asalkan mental dan fizikal kuat hendaknya..semuanya pasti berjaya..ayohhh kengkawanku..u can duwiiiit…

beransur dulu…daa

   love : ahciksue

 
6 Comments

Posted by on 4 January 2011 in selamba yaya, siri celoteh

 

6 responses to “celoteh 3:

  1. Ailuj N Asotrap

    4 January 2011 at 10:11 am

    kUI3 Aku suka part treasure hunt tuh….malam yang gelap gulita…bunyi cengkerrik dan burung hantu…ish…wujudker burung hantu di putrajaya?

     
    • AhcikSue

      4 January 2011 at 10:40 am

      kah kah apalagi bawak lampu stadium aa kalau takut gelap!

       
  2. Ailuj N Asotrap

    4 January 2011 at 10:12 am

    kwang…kwang..kwang

     
  3. sue sakarnor

    4 January 2011 at 10:37 am

    aku tak boleh ar nak lompat gaya gitu, kaki banyak lemak tepu

     
    • AhcikSue

      4 January 2011 at 10:41 am

      prektis aa dr sekarang lompat cmgitu..hehehe

       
  4. Ailuj N Asotrap

    4 January 2011 at 10:48 am

    naper erk gambar aku tak juar kat sini….

     

Leave a comment